tisdag 18 september 2012

فاجعه بزرگ کشتار و ویرانی سفارت خانه ها از کجا ناشی شده؟



هفته گذشته به دنبال خبر ساختن فیلم از زندگی پیامبر اسلام، دیدیم که مسلمانان جهان بدون آن که فیلم را دیده باشند، و جزئیات آن را بدانند با یورش همه جانبه اسلامی خود سفارت آمریکا و شماری از کشورهای اروپایی را به آتش کشیدند، شماری را کشتند، و هستی آنان را به غارت بردند. بنا به گفته محمد مرسی رئیس جمهور مذهبی مصر، آمریکا مسئولیتی در برابر این فیلم ندارد، و ساختن و پخش اخبار آشوب برانگیز کنونی، کاری است که در راستای دور نگاه داشتن افکار عمومی جهان از کشتار سیستماتیک مردم سوریه از سوی ارتش بشار اسد بوده است.
چه کسانی ممکن است در این توطئه و فاجعه بین المللی دست داشته اند؟
گفته می شود که رژیم ایران برای پشتیبانی از بشار اسد و جلوگیری از سرنگونی او، با هزینه کردن زیاد توانسته است داستان این فیلم خام و ناشناخته را مانند پیراهن عثمان نوعی اهانت به اسلام جلوه دهد و آتشی روشن سازد تا همه نگاهها از سوریه بدانسوی کشیده شود. از سوی دیگر تلاش بر این بوده تا جبهه متحدی در برابر اسرائیل که برای حمله نظامی به تأسیسات اتمی ایران در حال برنامه ریزی است، به وجود آورند.
از آنچه در این یک هفته در جهان پدید آمد می توان گفت که؛ همه این وحشیگری ها به بهانه دفاع از مقدسات مسلمانان و در حقیقت سپری بوده است برای حفظ منافع و سودجویی های دکان داران دین اسلام در سراسر جهان. اگر توجه کرده باشیم همه این تظاهرات، حمله ها، آتش زدن، و غارت اموال سفارتخانه ها از سوی گروهی از جوانان بوده که در پیشاپیش و یا با راهنمایی، سخنرانان و خط دادن ملایان، و آخوندها در کشورهای گوناگون انجام شده است.
زیرا همان گونه که می دانیم، یک دکان دار دین مانند آخوند به هر ترفندی دست می زند تا این مقدسات خودساخته اشان در امان بماند و دکان رزق و روزی اشان بسته نشود. گسیل بسیجی و مزدوران در جلو سفارت سوئیس در هفته پیش در تهران به همین دلیل بوده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar